Torsdag 25 september 2014

Har kommit på att det ju är jättekul att ha en dator med bra webcam för man kan ju ha photoshoots med sig själv. Kolla här bara: 
 
Är ju drop dead gorgeus!! Dock ser mina ben helt fucked up ut men det är enbart pga mina byxor och det konstiga ljuset. Annars så kan vi ju låtstas att jag sitter på en stor kudde eller nåt. 
 
Idag hade min klass friluftsdag. I ösregnet. Mitt ute i skogen. Gud så trevligt det var. Inte.
 
MEN någon som är mer positivt är jag igår började sjunga i en gospelkör(!!!) förstå vad amazing! Kände mig helt hemma men samtidigt lite utanför med tanke på att ca 90% av alla där är musik-esteter. Och jag är rl:are. Men alltså jag är ju typ estet lite sådär i hemlighet så det ska nog gå bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0