Ge mig en sommarmelodi

 
Känner ni också ibland att allt ni vill göra är att gråta? Krypa ner under ett täcke och bara gråta.  Av ingen speciell anledning liksom. Man har haft sådär jätteroligt under flera dagar så när man väl hittar sig själv lugn och alldeles nervarvad så liksom trycker alla dåliga känslor på. Så känner jag just nu. Det är inte roligt. 
 
Jag har inte varit i skolan på tre jävla dagar och det känns så bra. Jag tror att om man står, sitter eller går på samma ställe tillräckligt länge medans man gör samma saker hela tiden så blir man galen.  Nog tar det mer än 2 år men tillslut så, förstår ni?
 
Igår spelade vi in semifinalen i Världsarvskampen inne på radion. Åh vad kul det var! Vi kom ju tvåa ifjol så det var riktigt kul att ta sig långt iår också. Hur det gick får man höra den 1a oktober då det sänds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0