mitt liv är fan en paradox

Så nu sitter vi här igen. Jaha. Vad har hänt sen sist då? Svar: inte så mycket. Jag började gå till skolan igen eftersom praoveckorna var slut. Det var väl roligt, typ. Vi fick fina Ipads av regionen så nu sitter hela skolan tysta i korridorerna på rasterna och spelar lite varios spel. Kulkul kokkastrull. 
Det här veckan har det varit mycket eftersom betygen sätts nästa vecka men så är det väl alltid. 
 
Idag drack jag och lini redbull på rasten, var tvungen att visa leg i kassan. Satan, alla som säger att jag ser så mogen ut, why lie?
 
Hittade denna bild i min webcam-mapp och den beskriver mig rätt bra just nu. 
 
pusspuss fjärilskluss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0