Cause these words are nice enough to leave scars

Halloj alla mina 2 trogna läsare! Jag vet att jag inte bloggat på nästan en månad, jag vet  att ni inte fått sett bilder från mitt liv på hela sommaren. Jag vet också att ni inte bryr er ett himla dugg men min hjärna tänker liksom så att varför bär jag med mig kameran till diverse event om jag ändå inte ska visa bilderna för någon? Och det kan man ju fråga sig. 
 
Under denna månad har jag bl.a. hunnit med att fylla femton (!) och jag har dessutom tagit körkort(!) (moped-körkort visserligen, men det är inte mindre stort för det)
 
Under de senaste dagarna har jag fördrivit tiden med hjälp av ett nytt beroende. Doctor who. Har ni inte sett det så skänker jag här en varm rekommendation. Jag började konstigt nog med den 11de doktorn men har nu vandrat bakåt ett par år till den 9de doktorn. Där borde ni börja. 
 
Nu börjar snart skolan igen. Känner mest usch fy och blä men samtidigt är jag så spänd, så förväntansfull, så nervös. Sista året i grundskolan. Om ett år har jag inte skolplikt längre. Om ett år börjar jag gymnasiet. Om ett år är allting nytt igen. Wellwell, sista året med klassen alltså. Det klarar vi. Det blir bra
 

Kommentarer
Postat av: johanna

JENNY ÄTLIGE LOVE YOU

2013-08-13 @ 20:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0