Ännu är det inte höst

 
Att sommaren ännu hänger sig kvar gör mig lycklig. Eller nej, den gör mig inte lycklig. Den håller mig lycklig. Allt är nämligen så väldigt bra just nu. Just precis i denna sekund. 
 
Helgen har spenderats på lite olika håll. Jag började fredagskvällen med en familjekväll i husvagnen. Det var så mysigt som det bara kan vara ibland. På lördagen körde jag hem till Maja. Hon bjöd på ultramegagott kaffe och allt var härligt och vi hade så kul och åh vad glad jag är att jag känner henne! 
Idag började vi flyttstäda för snart kommer mäklaren och fotograferar. Åh så nervöst allt är. Vi ska liksom flytta ifrån det enda hus jag någonsin bott i och kunnat kalla hemma. Jag tror ändå att det blir bra sen när jag börjat fatta hela grejen liksom. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0