Onsdag

 
 
 
Idag hade vi 1 (!) lektion vilken var engelska. Och där spelade vi bara spel. Värd dag, verkligen. Efter det var jag med Lina en stund eftersom vi var tvungna att vänta på Maja och Bella som spelade. Vi hade faktiskt ganska roligt, vilket var kul (logiskt) 
 
Sen var det dags för torgdag. Hade inte riktigt förväntat mig något och var inte heller så taggad som jag brukade vara när jag var mindre, så jag blev ju inte besviken iallafall. Åkte ca ingenting och agerade väskbärare endast en(!) gång. Gjorde dessutom mitt bästa köp på länge. Det kan också varit det mest onödigaste på länge, men vafan liksom. Kul att ha ju. Kan visa bild nån annan gång. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0